♥ MR. BEAN COFFEE SCRUB ♥

July 21, 2015


○ O svoju pleť sa dôkladne starám a patrí to medzi moje každo-denné rituály. Myslím si, že to čo budete venovať sebe, padne raz na úžitok! :) Čo sa týka starostlivosti o telo našla som peeling s ktorého som vďaka jeho dokonalosti "padla na zadok"! :)  Mr. Bean kávový peeling s kokosovou arómou, to je on ten doslova hotový zázrak pre telo.

○ Na tvojej pokožke zanechá pocit najjemnejšieho dotyku aký si kedy zažila. Tvoja  pokožka bude neuveriteľne jemná! Moja pokožka je po tomto peelingu, niekoľko dní taká jemná , že sa mi ani nechcelo veriť, že to nejaký body scrub môže dokázať. :)

○ Keďže je leto, čas kúpania a opaľovania, každá z nás chce vyzerať dobre. Takže šup šup Tento skvelý produkt vám k tomu určite pomôže. Tak šup šup, si ho zaobstarať. :)

○ Ja mám svoj Mr. Bean Coffe Scrub s eshopu → EUROPE.MRBEANBODYCARE.com ktorú určite odporúčam, skvelý prístup, rýchle dodanie...! :)


ČO JE TO MR. BEEN COFFE SCRUB?

→ Organický kávový peeling s kávovými zrnami, za studena lisovaným organickým kokosovým olejom, himalájskou ružovo kamennou soľou, Demerara cukor, Bio Kakao a olej s vitamínom E.


Kofeín - stimuluje krvný obeh a pomáha znížiť výskyt celulitídy, ekzémy, strie, starecké škvrny, kŕčové žily a lupienky
Demerara cukor a himalájska ružovo kamenná soľ - očistí pokožku a odstráni jej odumreté časti, akné, čierne bodky a iné kožné prejavy
Kokosový olej - hydratuje pokožku a zanecháva príjemnú vôňu
Kakao a vitamín E- majú vysoký obsah antioxidantov, ktoré vyživujú a chránia pokožku. Podporujú obnovu tkaniva a regeneráciu buniek.


○ NÁVOD NA POUŽITIE:

• Všetky dobré veci sa začínajú ako inak v sprche. :)
• Navlhčite pokožku, naberte za hrsť Mr. Bean Coffee Scrub a krúživými masážnymi pohybmi utierajte o pokožku.
• Ak máte konkrétne, problémové časti, ktoré chcete regenerovať, zamerajte sa na ne.
• Nechajte produkt zaschnúť na 5 minút a následne sa rovnakými pohybmi opláchnite dočista.

You Might Also Like

2 comments

  1. Tyhle tvoje fotky s tou kávou se mi strašně líbí! :3 Už jsem viděla na fb na té jejich stránce :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem to som naozaj rada. :) ... sama som bola nadšená keď som na ich stránke videla odkaz na tento článok a aj moju fotku. :)

      Delete

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

NIKOLA KNAZIKOVA

NIKOLA KNAZIKOVA

Total Pageviews